woensdag 13 mei 2020

Lol in eenvoudige Keltische patronen op postkaarten





Ik heb er weer eentje af, een eenvoudig ontwerp, voortbordurend op de vorige twee, de basis hiervan wederom halend uit het boek 'The Treasury of Celtic Knots' van Aidan Meehan, een ware schatkist.
Ook dit keer heb ik het opzetraster laten staan en kleur gegeven.

Mijn vorige Keltische postkaarten vind je HIER en HIER. (Die laatste met gratis kleurinstructie.)

Wil je ook met Keltische knopen aan de slag, dan kan ik je het bovengenoemde boek van harte aanraden, maar misschien nog meer het boek 'Celtic Design - Knotwork - The Secret Method of the Scribes om mee te beginnen.


Bestellen van deze boeken kan via bol.com:




'Celtic Design - Knotwork - The Secret Method of the Scribes'


of....  'The Celtic Design Book', waar 'Knotwork' deel van uitmaakt.
Dit boek is een samenvoeging van drie boeken van Aidan Meehan in zijn serie 'Celtic Design', een serie die ik natuurlijk in zijn geheel aan kan raden.

Dus let op: het boek 'The Celtic Design Book' is een samenvoeging van:
  • 'A Beginner's Manual'
  • 'Knotwork'
  • 'Illuminated Letters'
De boeken zijn wel in het Engels en ik weet dat 'The Celtic Design Book' ook in het Duits vertaald is.





Een fijn Nederlandstalig boek, als je met Keltisch tekenwerk aan de slag wilt is





Er rust copyright op al mijn tekeningen en workshops!
Tekeningen en beschrijvingen van tekeningen en kleurtechnieken mogen op geen enkele wijze voor eigen dan wel commercieel gebruik gedeeld worden met derden.

Wel mag je met een link verwijzen naar deze website of deze pagina.
Graag zelfs!

Donaties voor het persoonlijk gebruik van deze korte online workshop, om het voortbestaan van Nymphaea te ondersteunen, zijn van harte welkom via paypal.me/nymphaeasc
Via de bol.com links aldaar producten kopen, of dat nu die van de links zijn of andere producten, het kost jou niets extra's, maar levert een kleine commissie op voor Nymphaea.
Alvast heel hartelijk dank!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten