zondag 3 maart 2019

Celtic Radio






Al tekenend geniet ik vaak van heerlijke Keltische muziek op de achtergrond.
Celtic Moon Radio, één van de zes radiozenders van Celtic Radio, is mijn favoriet.

Celtic Radio is voor iedereen te beluisteren, maar als je deze muziekzender echt kunt waarderen, zoals ik, dan help je hen met hun voortbestaan door een 'premium member' te worden.
Voor jouzelf als voordeel dat alle reclame-storing verdwijnt, op een enkele keer een eigen inbreng van Celtic Radio zelf na, en een betere geluidskwaliteit.
Celtic Moon bezorgt mij vele uren luisterplezier en hun muziek is mijn arbeidsvitamine tijdens tekenen, schilderen. lezen en studie, maar ook tijdens huishoudelijk werk en dergelijke.
Ik heb veel nieuwe Keltische muziek leren kennen van over de hele wereld.
Celtic Radio geeft continu informatie over de muziek die zij draaien, dus het is makkelijk om muziek die je mooi vindt verder op te zoeken.

Dus ben je een liefhebber van Keltische muziek?
Ga eens luisteren.
Probeer eens uit...

Ga naar Celtic Radio en geniet!






En?
Bevalt het?
Denk dan ook eens aan een premium upgrade en je wordt meteen lid van de Celtic Radio Founder's Club.
Je kunt trouwens, behalve via je computer, ook luisteren via hun app.

Ik hoop dat Celtic Radio nog vele jaren mag voortbestaan en met jouw premium account en misschien af en toe een donatie, waar vaak ook nog eens een leuk bedankje tegenover staat, zal dat vast lukken.

Help jij mee Celtic Radio en daarmee jouw en mijn luistergenot voort te zetten?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten