maandag 5 november 2018

Orakelkaart voor week 45: 7 van Lucht






Onafhankelijkheid,  non-conformiteit,
leven volgens je eigen voorwaarden zonder
mensen te willen behagen.


Nu is de tijd aangebroken om volgens mijn eigen voorwaarden te leven. Ik moet dus de moed vinden om conformiteit te verwerpen. Luisteren naar mijn verlangen naar onafhankelijkheid is de sleutel om los te breken van groepsdenken en om mijn eigen behoeften te vervullen. Diplomatie met anderen kan me helpen om trouw te zijn aan mijn roeping om te doen wat ik weet dat ik moet doen voor mezelf.



De klassieke tarot krijgt een moderne twist in dit prachtige kaartendeck 'De Tarot van het Goede', dat geworteld is in de positieve psychologie en persoonlijke transformatie.
De reeksen vertegenwoordigen de vier elementen - Lucht, Water, Aarde en Vuur - en de 78 kaarten worden gelezen als archetypische aspecten van de menselijke ervaring die we kunnen tegenkomen in onszelf of de wereld.

Anders dan bij de meeste tarotspellen zijn de boodschappen van de kaarten geen voorspellingen of waarschuwingen, maar positieve affirmaties in het 'nu', zodat je hun energie onmiddellijk en persoonlijk kunt voelen. Liefhebbers van de traditionele tarot kunnen dit kaartendeck ook gebruiken voor hun favoriete leggingen.

De Tarot van het Goede komt vooral van pas wanneer je je verloren voelt en op zoek bent naar een beter begrip van je situatie. Het gaat om het herkennen van de vele vormen van waarheid en om het zien van het licht dat de schaduw vergezelt, zodat je het licht kunt helpen om feller te schitteren.

De kaarten voor dit kaartendeck van Colette Baron-Reid laten prachtige kunstwerken zien van Jena DellaGrottaglia. Meer informatie en kunstwerken kun je vinden in het boekje bij dit deck en op haar website autumnsgoddess.com

Een prachtig deck kaarten met zeer zinvolle teksten die direct toepasbaar zijn.
Een fantastisch middel om te werken met affirmaties.



Het kaartendeck is te bestellen:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten